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Autor Tema: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.  (Leído 39971 veces)
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19 Noviembre, 2013, 23:16:45 #15
zxplane
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

Muy completo el detalle en la portada. Gran avión.

Gracias Sebastián, aún así se quedaron cosas en el tintero, una review más completa hubiese ocupado varias páginas.

Le he comentado lo de la librea de Privilege a Philipp y me ha mandado el paintkit. Como tengo aún el fichero donde hice la librea para el 757 de xplanefreeware, trasladar capas no me llevará demasiado tiempo, ajustarlo a la nueva plantilla un poco más.


20 Noviembre, 2013, 12:14:23 #16
eomer
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

A este avión lo que le está faltando es la librea de Privilege Style

 Giñar

 Sonrisa¿Eso es una indirecta?.

¿Una indirecta? que va... es directa directa...
 Cheesy

13 Enero, 2014, 11:10:34 #17
ec-swr
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

El otro dia ya me convencieron del todo sobre comprar este aparato y recorde que a los que compramos el 777 nos venia un cupon de descuento para el 757.
ayer me lo voy a comprar y me dice que si te he visto no e acuerdo...que descuento no valido...coñe en que quedamos, pues si no lo tengo ya es por esa p....

13 Enero, 2014, 15:58:36 #18
javierrooij
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

No tenia idea del cupón, yo lo pille sin mas. Un gran avión a pesar de lo peseteros que son con el tema de las librerías. por lo demás lo vas a disfrutar.

El otro dia ya me convencieron del todo sobre comprar este aparato y recorde que a los que compramos el 777 nos venia un cupon de descuento para el 757.
ayer me lo voy a comprar y me dice que si te he visto no e acuerdo...que descuento no valido...coñe en que quedamos, pues si no lo tengo ya es por esa p....

14 Enero, 2014, 19:02:40 #19
ec-swr
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

No tenia idea del cupón, yo lo pille sin mas. Un gran avión a pesar de lo peseteros que son con el tema de las librerías. por lo demás lo vas a disfrutar.

si son un poco perros los tios  Triste les mande un correo y me contestaron que la promocion se termino y en el correo que me mandaron no ponia nada de fechas..bueno en fin mas se perdio en la guerra,,el caso es que ya lo tengo y parece que me dara mas de un disgusto  Azn por cierto alguien tiene los checklist en pdf ? me gusta tenerlos en papel  Girar ojos

14 Enero, 2014, 21:24:29 #20
ec-swr
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

buscando me encontre con esto

http://fly.shanghai-air.com/flyiis/handbook/B757/757_FCOM.pdf


ya tengo para un rato

14 Enero, 2014, 23:41:28 #21
zxplane
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

¿Que con las 1500 páginas en pdf de los manuales no tienes suficiente? Cheesy


14 Enero, 2014, 23:58:04 #22
ec-swr
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

¿Que con las 1500 páginas en pdf de los manuales no tienes suficiente? Cheesy


hace un par de horas te habría dicho que lo mas probable es que no me leería ni dos ....pero este potro me va a hacer sudar tinta china y estudiar mas de lo que estoy acostumbrado   Huh?

por cierto el muy gr+***++ZZ.^ me hace lo mismo que el 777

http://www.x-plane.es/foro/index.php?topic=8566.0

 y solo me pasa con los aviones de esta gente Llorar

25 Enero, 2014, 00:25:37 #23
zxplane
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

¿Que con las 1500 páginas en pdf de los manuales no tienes suficiente? Cheesy


hace un par de horas te habría dicho que lo mas probable es que no me leería ni dos ....pero este potro me va a hacer sudar tinta china y estudiar mas de lo que estoy acostumbrado   Huh?

por cierto el muy gr+***++ZZ.^ me hace lo mismo que el 777

http://www.x-plane.es/modules/smf/index.php?topic=8566.0

 y solo me pasa con los aviones de esta gente Llorar

Ha mi no me sucede esto con el B757. Pienso que puede ser que el sistema Fly by Wire te este moviendo el timón de cola al mismo tiempo que los alerones para compensar el efecto de guiñada adversa al realizar virajes en vuelo y así evitar el denominado "resbale", no se , es una suposición ya que yo en tierra no lo he podido reproducir.


25 Enero, 2014, 00:36:19 #24
zxplane
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

Como ya dije, me puse a hacer la librea de Privilege Style para este B757 y la acabo de finiquitar.

Le sienta muy bien al B757 de Flight Factor y es que el modelado exterior que le ha dado Ramzzess está muy bien hecho.
Aquí la tenéis, seguramente la subiré mañana para el que le interese.

   


25 Enero, 2014, 01:21:57 #25
DanielSan
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

Bonito avión, no se podría esperar otra cosa de Ramzzess.

25 Enero, 2014, 14:34:50 #26
vitolo
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

Ufff que preciosidad 



Intel Core i5-4460 @ 3'4Ghz - Asus GTX 1660 Super Dual OC 6GB GDDR6 - Gigabyte Z97P-D3 - G.Skill Ripjaws 16GB RAM 1866Mhz (OC)
26 Enero, 2014, 12:46:12 #27
ec-swr
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

Ha mi no me sucede esto con el B757. Pienso que puede ser que el sistema Fly by Wire te este moviendo el timón de cola al mismo tiempo que los alerones para compensar el efecto de guiñada adversa al realizar virajes en vuelo y así evitar el denominado "resbale", no se , es una suposición ya que yo en tierra no lo he podido reproducir.
eso es lo que en un principio pensé con el 777...pero el 757 no tenia Fly by Wire? ¿no? la verdad es que me tiene loco le mande un PM  a philipp y ni me a contestado ni creo que lo haga... y claro como tengo una "amonestación" en org por hacer una simple pregunta!! y para póster tengo que admitir el "delito"...pues sinceramente no me da la gana.....coñe que que este creo que tiene que ser el único negocio que se reprende a los clientes por querer comprar un producto....es de locos  Girar ojos


y por cierto la librea tiene una pinta estupenda

03 Marzo, 2014, 17:19:27 #28
ec-swr
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

parece que ya esta la version 1.1 para descarga





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FlightFactor team Ramzzess and Philipp Münzel are pleased to announce that their Boeing 757 Professional has been updated to version 1.1 and that the PW (Pratt & Whitney) engine model is added to it.
This update means that a lot of fixes as well as new features have been added to the 757 Professional. Is it possible to offer you the complete change log? Why not! Attention … as soon as we can, we’ll inform you about other details regarding this update but most likely you can find it at X-Plane.Org!
Find below the complete change log of the 757 version 1.1 including the PW variant.
Added Pratt & Whitney PW2037 engine variant. This variant comes as an additional aircraft file that can be used with any of the liveries. Simply select the desired engine variant as the aircraft, then choose from any of the installed liveries. You can combine them as you please. The new engine variant has distinct characteristics of:
- performance and fuel consumption
- sound set
- EPR instead of IEPR primary parameter for electronic engine control
- EICAS differences
- overhead panel differences
- bleed air configuration and bleed pressure characteristic
- checklists and procedures
- failures
Related bug fixes and others to the 757 Professional:
- fixed a bug in the rain on cockpit windows animation
- fixed several small spelling bugs in the cockpit
- fixed hydraulic fluid consumption to be less extreme and more realistic
- fixed thrust reverser availability in flight
Click the Read More button to read the whole article.
- improved the thrust reverser sound
- fixed the reversed rudder animation on the EICAS STATUS display
- corrected nosewheel vs pushback logic
- improved automatic (tutorial) engine start
- fixed automatic check bug in checklist
- made RR IEPR engine controller react faster, as per real pilot request
- changed relative volumes of sounds to make announcements better understandable over engine sounds
- added shortcut to sync altimeter settings between pilot and copilot:
- “1-sim/gauges/altimeterLR_comm” to sync left-to-right and
- “1-sim/gauges/altimeterRL_comm” to sync right-to-left altimeter settings
- added hidden screw clickspot shortcuts for menu and altimeter sync
- corrected Vmo needle that didn’t move with Mmo
- fixed a “LOW FUEL” warning that occurred too early
- various fixes in the passenger, fuel and cargo menu
- disabled tire temperature calculation in replay, so your tires don’t catch fire when you watch your landing in replay
- added logic to suppress amber engine limit exceedance warnings when in 5 minute TOGA power
- fixed second RMI needle to be sometimes stuck when plane was not initialized correctly
- fixed interaction of the transponder panel with the X-Plane transponder, which is read by xsquawkbox
- when the VOR receiver is tuned to a standalone DME (which the FMC in AUTO mode does quite often) the RDMI now correctly displays a failure flag for the respective bearing pointer
- fixed a bug that caused the autopilot speed bug to become stuck
- corrected the idle descend performance of the flight model
- fixed FMS VNAV SPD descend to better capture the calculated descend path
- corrected EICAS display for EPR numbers below 1.0
- corrected EPR display for autothrottle speed descends
- corrected flaps lift settings to cause less ballooning effect with flaps 15
- improved the EPR calculation for both Rolls-Royce and Pratt&Whitney engines
- corrected takeoff performance characteristic: the aircraft used too much runway length before
- changed the autopilot logic to allow for alt excursions in VS mode.
- changed the autopilot logic to not go into VNAV ALT with MCP level-off.
- improved computational performance of the ND. Now having both NDs show different maps causes less CPU load
- fixed several bugs related to flightplan saving and loading.
- improved the calculation of turn radius in holdings. The predicted holding patterns will now match the real performance more closely
- fixed a bug that could cause indefinitely small holdings to be generated
- fixed LNAV ignoring the first waypoint of the flightplan if no departure runway was selected
- improved generating fix-to-DME-distance legs from Aerosoft navdata
- corrected autopilot bank limits in LNAV mode
- improved prediction of the turn radius in LNAV mode, generating much smoother interceptions to next leg
- fixed a bug in turn radius calculation that caused the aircraft to jiggle in procedure turns when flying very slow
- greatly improved interception of legs at high speeds, i.e. large course changes in the cruise portion of the flightplan will be much smoother
- fixed a bug in the IRS implementation that made IRS jitter predictable: e.g. the left IRS would always drift to the right on flights in the northern hemisphere.
- corrected symbol generator logic to take the correct position based on the availability of IRS and radio sources
- corrected the autopilot flying LNAV based on input of left IRS only. Now it can be correctly switched over in case of left IRS failure
- improved smoothness of position mixing from IRS and radio sources. You will especially notice this when flying over large areas without DME coverage (e.g. atlantic crossing).
- fixed a bug that could cause X-Plane to crash when trying to engage LNAV on an incomplete flight plan
- corrected FMC-internal flap limit speeds
- fixed a bug that caused TCAS symbols on the ND to be only displayed with the weather radar. Now TFC works correctly also when WXR is not displayed
- added absolute altitude labels to TCAS display
- corrected TCAS symbol colors and shapes as per TCAS 7.1 specification
- added DMOD and ZTHR logic to displayed TCAS threats
- fixed a bug that caused the NAV2 receiver to not work correctly with standalone DME radio stations
- fixed a bug in the optimum altitude calculation
- fixed a bug in max continuous thrust calculation
- improved FMC climb predictions especially for long climbs
- fixed a bug in the autopilot that could cause it to stay in LNAV arm but never engage it even close to the calculated route
- corrected APU cooldown and shutdown logic
- corrected duct pressure indication and bleed valve logic for external bleed air from ground start unit
- fixed a bug in the decision height implementation that could cause the DH display loose sync with the DH rotary
- corrected fuel tank numbering to be less confusing in the X-Plane menu
- fixed a bug in the descend speed logic that would override descend speed transitions with higher restriction speeds from previous waypoints
- improved the response of the MCP altitude dial to accelerate to 1000-foot increments when clicked-and-held for a prolonged time
- several enhancements to the remote CDU, including a working EXEC light
- implemented a simple update-check that will notify you upon loading the plane whether a new version is available for download.
« Última modificación: 03 Marzo, 2014, 17:24:55 por ec-swr »

08 Marzo, 2014, 17:11:19 #29
ec-swr
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Re: Nuevo B757 de Ramzzees y Philipp Munzell para Junio.

nuevo update version 1.1.1

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